Τελικά στην Ελλάδα ή θα πέφτουν όλοι μαζί σε μία αγορά ή δεν θα ασχολείται κανείς. Την τελευταία περίοδο έχουμε δύο εξάρσεις: τα free press και, εσχάτως, την αγορά ενθέτων αυτοκινήτου στις εφημερίδες.
Ως γνωστών ο χώρος των «αυτοκινητάδικων» περιοδικών περνά βαθιά κρίση. Λίγα χρόνια πριν σε «εμφύλια διαμάχη» το νεόκοπο τότε segment με τα έντυπα «βελτίωσης» έκανε πορεία ανάλογη με τα νούμερα του Λαζόπουλου αλλά οι «Μεγαλοεκδότες» ούτε που πήραν χαμπάρι πως αυτό ήταν το όχημα που θα τους έβγαζε από τη δύσκολη θέση. Η αγορά κατά τη συνήθη πρακτική στραγγίχτηκε, οι τιμές έσπασαν με την πρώτη ευκαιρία και σήμερα οι νεανικοί τίτλοι που έκαναν μεγάλες εκδοτικές να απορήσουν με το φαινόμενο, φυτοζωούν και βλέπουν όλο και πιο κοντά το λουκέτο.
Από την άλλοι τα «παραδοσιακά» περιοδικά χτυπημένα από τα «φτιαγμένα» αδερφάκια τους κάνουν όλο και περισσότερο αποκαρδιωτικές κυκλοφορίες ενώ παράλληλα σε πολλές περιπτώσεις έχουν να συντηρήσουν και ακριβούς ξένους τίτλους.
Αποτέλεσμα είναι η εντυπωσιακή κινητικότητα στα ένθετα των εφημερίδων όπου οι γνώστες του είδους βλέπουν ότι υπάρχει ευκαιρία για δουλειά υπό την προστασία των ομίλων.
Αυτή τη στιγμή η κατάσταση έχει ως εξής:
Το Έθνος με στελέχη του «Auto Τύπος» συνοδεύεται από το «Wheels+Motors»
Ο –αμφιλεγόμενος- παλιός γνώριμος στον χώρο του αυτοκινήτου, Πάνος Φιλιππακόπουλος θα κάνει ντεμπούτο με την «Καθημερινή».
Στον «Ελεύθερο Τύπο» από ότι ακούγεται θα συνεχίσουν in house το ένθετο και όχι με τη βοήθεια της IMAKO όπως στο «ET Weekly».
Η είδηση όμως που δεν περιμέναμε ήρθε από την Ελευθεροτυπία όπου ένταξε στις τάξεις της το «Autocar», γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό αυτοκινήτου που εκδίδει τα τελευταία 8 χρόνια η Mototech (με licensing από την Heymarket) η οποίο προτίμησε να το εντάξει στην κυκλοφορία και το τιράζ της μεγάλης εφημερίδας αντί να αναγκαστεί να διακόψει την κυκλοφορία του στο άμεσο μέλλον .
Ως γνωστών ο χώρος των «αυτοκινητάδικων» περιοδικών περνά βαθιά κρίση. Λίγα χρόνια πριν σε «εμφύλια διαμάχη» το νεόκοπο τότε segment με τα έντυπα «βελτίωσης» έκανε πορεία ανάλογη με τα νούμερα του Λαζόπουλου αλλά οι «Μεγαλοεκδότες» ούτε που πήραν χαμπάρι πως αυτό ήταν το όχημα που θα τους έβγαζε από τη δύσκολη θέση. Η αγορά κατά τη συνήθη πρακτική στραγγίχτηκε, οι τιμές έσπασαν με την πρώτη ευκαιρία και σήμερα οι νεανικοί τίτλοι που έκαναν μεγάλες εκδοτικές να απορήσουν με το φαινόμενο, φυτοζωούν και βλέπουν όλο και πιο κοντά το λουκέτο.
Από την άλλοι τα «παραδοσιακά» περιοδικά χτυπημένα από τα «φτιαγμένα» αδερφάκια τους κάνουν όλο και περισσότερο αποκαρδιωτικές κυκλοφορίες ενώ παράλληλα σε πολλές περιπτώσεις έχουν να συντηρήσουν και ακριβούς ξένους τίτλους.
Αποτέλεσμα είναι η εντυπωσιακή κινητικότητα στα ένθετα των εφημερίδων όπου οι γνώστες του είδους βλέπουν ότι υπάρχει ευκαιρία για δουλειά υπό την προστασία των ομίλων.
Αυτή τη στιγμή η κατάσταση έχει ως εξής:
Το Έθνος με στελέχη του «Auto Τύπος» συνοδεύεται από το «Wheels+Motors»
Ο –αμφιλεγόμενος- παλιός γνώριμος στον χώρο του αυτοκινήτου, Πάνος Φιλιππακόπουλος θα κάνει ντεμπούτο με την «Καθημερινή».
Στον «Ελεύθερο Τύπο» από ότι ακούγεται θα συνεχίσουν in house το ένθετο και όχι με τη βοήθεια της IMAKO όπως στο «ET Weekly».
Η είδηση όμως που δεν περιμέναμε ήρθε από την Ελευθεροτυπία όπου ένταξε στις τάξεις της το «Autocar», γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό αυτοκινήτου που εκδίδει τα τελευταία 8 χρόνια η Mototech (με licensing από την Heymarket) η οποίο προτίμησε να το εντάξει στην κυκλοφορία και το τιράζ της μεγάλης εφημερίδας αντί να αναγκαστεί να διακόψει την κυκλοφορία του στο άμεσο μέλλον .
No comments:
Post a Comment